Дипломати відвідали Міжнародну компанію у сфері харчових та агротехнологій та ритейлу компанії «Миронівський хлібопродукт»

У четвер, 20 лютого 2025 року, дирекція «Медіацентр» організувала для іноземних дипломатів ознайомчий візит до Міжнародної компанії у сфері харчових та агротехнологій та ритейлу «Миронівський хлібопродукт», до якого прилучилися Надзвичайний та Повноважний Посол Республіки Албанія в Україні Ернал Філо, співробітники посольств Болгарії, Італії, Мальтійського Ордену, Пакистану, Румунії, Словенії, Японії, а також Регіонального представництва у справах країн Східної Європи Європейського інвестиційного банку та Дипломатичної академії України.

«Миронівський хлібопродукт» — це міжнародна компанія у сфері харчових та агротехнологій, виробник якісних і смачних продуктів харчування, які покращують життя споживачів. Підприємство розпочало свою діяльність 1998 року в Києві. Сьогодні основні виробництва компанії базуються в Україні та на Балканах, а дочірні підприємства функціонують у Великій Британії, Нідерландах, Саудівській Аравії та інших країнах. МХП є одним із лідерів української аграрної галузі, адже понад 50% її продукції експортують у більше ніж 70 країн світу. Зокрема, це курятина, за обсягами виробництва якої компанія посідає провідне місце у глобальному рейтингу, входячи до топ-10 виробників за версією видання «WATTPoultry». Окрім цього, МХП є важливим експортером рослинних олій в Україні.

Представники департаменту корпоративної соціальної відповідальності МХП гостинно зустріли іноземних гостей і запросили до частування — на дегустацію продукції власного виробництва.

Відкрили зустріч вітальними промовами заступник головного виконавчого директора, керівник дирекції сталого розвитку Юрій Мельник; директор із зв’язків з органами державної влади Михайло Бно-Айріян; директор департаменту корпоративної соціальної відповідальності Павло Мороз.

Під час візиту дипломати ознайомилися з лабораторією та демокухнями компанії, а також завітали на виробництво, де оглянули галерею, гарячий і технологічний цехи, пакування та дізналися про виготовлення якісних і смачних продуктів харчування у форматах «ready-to-eat», «pre-cooked» та «ready-to-cook». Екскурсантам розповіли, що 2023 року МХП створила власну торгову марку — «Секрети Шефа» — як комплексне рішення для українців, які люблять готувати. Зокрема, це понад 40 найменувань у різних категоріях (маринади, соуси, консервація, приправи, заморожена готова їжа, готові страви тощо), які доступні в магазинах торговельних мереж компанії.

Родзинкою гастротуру став майстер-клас у кулінарній школі МХП під керівництвом шефа Романа Маковецького, під час якого з учасниками зустрічі поділилися цікавими рецептурами та секретами ресторанної подачі страв. Ба більше, іноземні гості долучилися до приготування качиного філе су-від з мусом із батату та ягідним соусом, дотримуючись порад шеф-кухаря Юрія Грицая.

Захід завершили дегустацією спільно приготованих страв.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email
Читайте
також

Поділ — це довголітній свідок історії Києва в камені, хранитель міських легенд і важливих подій у життєписі столиці. Сьогодні це чи не найпопулярніше місце, де вирує міське життя, а для

У суботу, 8 листопада 2025 року, співробітники дирекції «Медіацентр» організували автобусний тур «Історія Києва у віках», який привернув увагу шанувальників історичних подорожей серед працівників дипломатичних представництв. До туру долучилися співробітники

У суботу, 25 жовтня 2025 року, співробітники дирекції «Медіацентр» ДП «ГДІП» організували для представників іноземного дипломатичного корпусу художній майстер-клас «Живопис і вино». Участь у заході, що відбувся у студії інтуїтивної