Продовження тренінгу «Комунікаційна стратегія державних органів влади 2.0»

У Медіацентрі ДП «ГДІП» триває навчальний тренінг «Комунікаційна стратегія державних органів влади 2.0», який організувала команда Генеральної дирекції за підтримки німецького Фонду Ганнса Зайделя в Україні, Міністерства закордонних справ України та Західноукраїнського національного університету.

У межах нового навчального тижня 2 та 5 травня учасники тренінгу мали змогу поглибити знання у сфері стратегічних комунікацій разом з експерткою Марією Сагайдак, а 7 травня — опанувати теоретичний вимір кризових комунікацій із фахівчинею Світланою Судак.

У п’ятницю, 2 травня, пані Марія представила тему «Основи стратегічних комунікацій», де поділилася історією виникнення поняття, його розвитком у контексті НАТО та України, а також акцентувала на принципах єдиного голосу й проактивної взаємодії з цільовою аудиторією. Вона наголосила, що стратегічні комунікації — це інструмент поширення державних інтересів через чітко вибудовану комунікацію, яка враховує аудиторію, зміст, канали передання інформації та загальний контекст.

У понеділок, 5 травня, учасники занурилися в тему «Розробка стратегій комунікацій», де основну увагу було надано практиці. Основним елементом заняття стала британська модель «OASIS» — покрокова система побудови ефективних комунікаційних кампаній.

У середу, 7 травня, учасники прослухали лекцію «Теоретичний вимір кризових комунікацій» від експертки Світлани Судак. Разом із лекторкою вони дослідили суть, типи й основні принципи комунікації в умовах кризи. У центрі уваги були основні чинники ефективної взаємодії в кризових ситуаціях, зокрема: налагоджені контакти з медіа, інфлюенсерами та лідерами думок; співпраця з партнерами — організаціями, проєктами, державними структурами; системний моніторинг інформаційного простору; довіра цільової аудиторії; внутрішня злагодженість комунікацій; детальний кризовий план. Окрім теорії, учасники отримали практичну пам’ятку з алгоритмом дій на етапі загострення кризи, а також вивчили етапи розвитку криз і відповідні комунікаційні реакції на кожному з них.

Учасники тренінгу активно ставили запитання спікеркам і розповідали про власний досвід спілкування в межах дискусійних панелей тренінгу «Комунікаційна стратегія державних органів влади 2.0».

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email
Читайте
також

З 28 квітня по 28 травня 2025 року в приміщенні дирекції «Медіацентр» проходив навчальний тренінг «Комунікаційна стратегія державних органів влади 2.0». Проєкт організувала команда ДП «ГДІП» за підтримки Фонду Ганнса

У Медіацентрі ДП «ГДІП» триває навчальний тренінг «Комунікаційна стратегія державних органів влади 2.0», який організувала команда Генеральної дирекції за підтримки Фонду Ганнса Зайделя в Україні, Міністерства закордонних справ України та

У понеділок, 28 квітня 2025 року, в приміщенні дирекції «Медіацентр» стартував навчальний тренінг «Комунікаційна стратегія державних органів влади 2.0». Проєкт організувала команда ДП «ГДІП» за підтримки Фонду Ганнса Зайделя в