З 28 квітня по 28 травня 2025 року в приміщенні дирекції «Медіацентр» проходив навчальний тренінг «Комунікаційна стратегія державних органів влади 2.0».
Проєкт організувала команда ДП «ГДІП» за підтримки Фонду Ганнса Зайделя в Україні, Міністерства закордонних справ України та Західноукраїнського національного університету.
Мета тренінгу: вдосконалити рівень професійних компетенцій державних службовців у сфері комунікацій; систематизувати знання і навички взаємодіяти із суспільством України та міжнародними партнерами.
Наприкінці навчального тренінгу, у середу, 21 травня, відбулася лекція керівниці відділу маркетингу та комунікації Міністерства цифрової трансформації України Аліни Торнагі. Експертка поділилася статистичними даними щодо використання соціальних мереж як важливих майданчиків для цифрової комунікації з цільовою аудиторією та практичними порадами щодо подання важливих меседжів цікаво, доступно та з використанням сучасних візуальних трендів.
Окрім того, в межах окремих занять учасники розв’язували практичні кейси кризових комунікацій разом із керівницею комунікаційних проєктів і програм Ощадбанку в сегменті В2В Ларисою Шустенко та довідалися більше про діяльність Європейського Союзу від співробітників Представництва ЄС в Україні: керівника відділу преси та інформації Ніколо Гаспаріні та радниці з питань преси та інформації Вікторії Давидової.
У межах проєкту відбулося 11 лекцій за участі фахових експертів, які розповіли учасникам тренінгу про основи публічних комунікацій, етичну взаємодію влади й суспільства, стратегічні та кризові комунікації, міжкультурні зв’язки та цифрові комунікації. У тренінгу взяли участь понад 100 учасників з Вінниці, Житомира, Запоріжжя, Києва, Кропивницького, Луцька, Львова, Миколаєва, Одеси, Полтави, Рівного, Тернополя, Харкова, Хмельницького, Черкас, Чернівців і Чернігова.
Усі лекції проходили у змішаному форматі — в приміщенні Медіацентру ДП «ГДІП», що на вул. Пирогова, 6-А, а також онлайн, через платформу «Zoom». Спілкування з учасниками в межах тренінгу відбувалося за допомогою месенджера «WhatsApp».
Після завершення тренінгу та успішного складання тесту учасники отримали відповідний сертифікат про проходження освітнього курсу.